Visos naujienos

4 priežastys, kodėl visuomet turėtum daryti apšilimo pratimus

2017 lapkričio 16

Net jei ir labai norėtųsi apšilimą praleisti – to daryti nevalia. Apšilimas įprastai susideda iš dviejų dalių – tempimo pratimų ir kardio treniruotės, kurioms tikrai pakanka 15-20 minučių. Jei nesenai pradėjai sportuoti, turbūt apšilimą jau teko daryti, tačiau ar žinai, kokia iš to nauda? Šįkart FitClub komanda dalinasi su tavimi 4 priežastimis, kodėl apšilimas būtinas tavo organizmui ir treniruotėms.

1. Apšilimas paruošia raumenis treniruotėms
Viena pagrindinių apšilimo funkcijų – apsaugoti tave nuo sporto traumų, o kad jų išvengtum, apšilimas yra būtinas. Jo metu suaktyvėja tavo kraujotaka į raumenis, pamažu paruošia juos aktyvesniems pratimams. Taip pat apšilimo metu tavo raumenys gauna daugiau deguonies – taip užtikrinant, kad greitai neprarastum kvapo, būtų lengviau daryti pratimus. Tokie apšilimai įprastai daromi funkcinėje sporto klubo zonoje – įvairūs tempimo pratimai padeda pratampyti raumenis, kad treniruotis galėtum efektyviau, išvengtum raumenų patempimo ar kitų sportinių traumų.

Fitclub_sporto_sklubas_apsilimas_treniruotese
2. Apšilimas aprūpina organizmą energija
Apšilimo metu tavo kūno ir raumenų temperatūra pakyla ir prisideda prie energijos antplūdžio. Daugiau deguonies, aktyvesnė kraujotaka, teisingai apšildyti raumenys tavo treniruotę padarys produktyvesnę, jausiesi mažiau išsekęs ir lėčiau pavargsi. Taip pat apšilimo metu gauta energija gali prailginti tavo treniruotės laiką – turėsi daugiau ištvermės ilgesnėms ir intensyvesnėms treniruotėms.

3. Apšilimas reguliuoja širdies ritmą
Kadangi treniruojantis tavo širdies ritmas padažnėja, kad išvengtum nenumatytų sveikatos sutrikimų, turi pirmiausia apšildyti ir širdies darbą. Pradedant apšilimo pratimus tavo kraujotaka suaktyvėja ir širdis pradeda plakti tankiau. Jeigu neatlieki apšilimo ir iš karto skubi prie kitos treniruotės dalies, tavo širdies ritmas gauna „šoką“, kuris inicijuoja kraujo spaudimo pakilimą, nuo kurio gali darytis silpna, jausiesi prastai.

4. Apšilimas padeda pasiruošti psichologiškai
Apšilimas prieš treniruotes taip pat turi įtakos tavo psichologiniam pasiruošimui. Jautiesi atsipalaidavęs tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Kadangi apšilimas pati treniruotės pradžia, nuo to, kaip jį atliksi gali priklausyti tavo tolimesnis nusiteikimas ir motyvacija, pasitikėjimas savo jėgomis ir galimybėmis. Geras psichologinis apšilimas – geras fizinis pasiruošimas.

Atmink, kad apšilimas yra visų treniruočių pagrindas. Jis būtinas ne tik produktyvioms treniruotėms, bet ir gerai sveikatos būklei palaikyti, apsisaugoti nuo stipresnių traumų. Jeigu tau trūksta žinių, nuo ko pradėti ir kaip atlikti apšilimą – pasikonsultuok su asmeniniais treneriais. Jie tau individualiai patars ką ir kaip reikėtų daryti pagal tavo treniruočių tikslą.

REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris