Visos naujienos

Kiek kartų per savaitę treniruotis geriausiems rezultatams?

2017 gegužės 24

Internete yra galybė sporto programų. Tiesą sakant, jų yra tiek daug, jog pasirinkti, ir pasirinkti klaidingai, yra labai paprasta. Kokie pratimai man tinkamiausi? Kiek priėjimų ir pakartojimų daryti? Mums kyla daugybė klausimų. Žinoma, visų klausimų vienu metu neatsakysi, tačiau galima pamėginti atsakyti bent vieną – kiek kartų treniruotis?

Mes norime rezultatų. Mes norime jų greitai, ir mes norime jų dabar. Mes darome viską, kad jų pasiektume. Mes liejame prakaitą salėje, negailėdami savęs. Mes žinome – daugiau yra daugiau. Tačiau taip yra ne visada.

Vos pradėjęs sportuoti žmogus pamatys greitą progresą pradžioje. Kadangi jis dirba su palyginus mažais svoriais, jo kūnas atsistatys žaibiškai. Kodėl gi nesitreniravus kuo dažniau?

Iš pradžių neįvyks nieko blogo, tačiau pamažu didėjant krūviui didės ir kūno poreikis poilsiui. Tęsiant per dažnas treniruotes, kūne kaupsis lėtinis nuovargis. Kuo daugiau jo susikaups, tuo mažiau rezultatų matysi. Kartu kris ir tavo pajėgumas. Anksčiau ar vėliau, nuovargiui pasiekus piką, ateis ir traumos.

Tai vis dėlto, kiek kartų treniruotis? Naujokui greitiems rezultatams užtenka 3 viso kūno treniruočių per savaitę. Labiau pažengę gali treniruotis 4 ar net 5 kartus per savaitę, tačiau net tuomet krūvis gali būti per didelis. Turint labai mažai laiko, net 2 viso kūno treniruotės atneš stebėtinai gerus rezultatus.

Pagrindinis dalykas, kurį reikėtų prisiminti yra klausyti savo kūno. Stabilus darbas ir traumų vengimas yra tiesiausias kelias į tavo tikslą. Jei atrodo, jog geriau pristabdyti, geriau pristabdyti. Pasivyti prarastą progresą bus žymiai lengviau, kai kūno jėgos atsistatys, ir galėsi tęsti treniruotes dvigubu pajėgumu.

REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris