Visos naujienos

Mityba sporto salės naujokui. Ką valgyti prieš, per ir po treniruotės?

2017 gruodžio 20

Jei sporto salė tau vis dar yra gana naujas dalykas, subalansuotą ir tinkamą mitybą tau taip pat teks prisijaukinti. Truputį palavinsi ir atmintį, kad žinotum koks maistas ar užkandžiai yra tinkami prieš, per ir po treniruotės. Skubame į pagalbą – pateikiame tau atmintinę, kada kokius maisto produktus vartoti.

Prieš treniruotę įgauti energijos

Nemažai mitybos mitų sporto srityje sukasi aplink angliavandenių vartojimą: vieni sako jie ,,eina į kūną”, kiti sako jie naudingi kaip ir kitos medžiagos. Tiesa ta, kad angliavandeniai gali būti ir tavo jėgų šaltinis, ir svorio augimo priežastis. Tačiau prieš treniruotes, daugelis sportuojančių renkasi angliavandenių kupinus produktus, kadangi jie yra pagrindinis energijos šaltinis. Į organizmą  patekę angliavandeniai padės tau treniruotes praleisti produktyviau, intensyviau, turėsi daugiau jėgų įvairiems pratimams atlikti. Tiesa, angliavandenių kupino maisto pasirinkimas priklauso nuo tavo užsibrėžto tikslo, todėl rekomenduojame pasitarti su asmeniniu treneriu kokius konkrečiai produktus reikėtų vartoti.

Treniruotės metu palaikyti ištvermei

Nors ne visi mėgsta užkandžiauti treniruotės metu, kai kurie vis dėlto pasirenka savo treniruotes pastiprinti, intensyvinti, o tam reikalinga nuolatinė energija. Įprastai treniruotės metu pravartu pasirinkti vitaminų prisotintus gėrimus arba vandenį. Vis dėl to, dažniau rekomenduojama per treniruotę apsistoti nedideliais gurkšniais vandens. Jeigu energija labai būtina – kas pusvalandį gali sugraužti bananą ar suvalgyti  nedidelį jogurto indelį.

Atgauti jėgas po treniruotės

Jei tavo treniruotė praėjo sklandžiai, intensyviai, išprakaitavai visą stresą ir jauti, kad priartėjai dar vienu žingsniu prie savo tikslo – pats metas save apdovanoti! Tinkamas maistas po treniruotės gali tave ir palepinti, ir padėti atgauti jėgas. Po treniruotės rinkis baltyminius produktus – jie padės atsigauti raumenims. Taip pat neblogas pasirinkimas vartoti greitai įsisavinamus angliavandenius (pavyzdžiui grūdai, ryžiai) – jie padės atgauti energiją.

Atmink, kad tai tik keletas patarimų, kurie padės tau nepasimesti tarp gausybės informacijos apie pasiruošimą kokybiškoms treniruotėms. Prieš vartojant bet kokius maisto produktus, rekomenduojame pasikonsultuoti su asmeniniais treneriais – jie parinks tau tinkamus produktus, paruoš mitybos planą, padės jo laikytis.

Iki susitikimo FitClub!

REGISTRUOTAS KLIENTAS

pamiršai slaptažodį?

Slaptažodžio sugrąžinimas

NAUJAS KLIENTAS

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

REGISTRACIJA

Registruokis ir sportuok nevaržomai!

  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris
  • Vyras
    • Vyras
    • Moteris