Pranešimą apie narystės suspendavimą greičiausiai gavote, nes: #
- Atlikote bankinį pavedimą į netinkamą banko sąskaitą;
- Pervedimą atlikote galimai per vėlai;
- Nebesportuojate ir galvojate, kad narystės nebeturite;
- Vėluojate mokėti, susikaupė skola, bet planuojate sumokėti vėliau.
Atlikote mokėjimą (rankinį, bankinį pavedimą) ne į mūsų, o į mūsų partnerių Paysera banko sąskaitą #
Taip nutinka je mokate pirminio/seno pavedimo pagrindu. Mūsų banko sąskaita yra UAB Mūsų sportas LT097300010135768272. Jeigu pervedėte į kitą nei nurodyta banko sąskaita, mes tikrai to mokėjimo negavome.
Ką daryti tokiu atveju? #
Kad išspręsti šią situaciją, prašome Jūsų susisiekti su mūsų partneriais Paysera su prašymu šį Jūsų mokėjimą perkelti mums. Su jais galite susisiekti jų el.puslapyje, arba paspauskite šią nuorodą: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/rasyti-zinute
Deja, tačiau mes dėl šios situacijos į juos kreiptis negalime, kadangi dėl šios situacijos Paysera gali Jūsų paprašyti pateikti tam tikrą asmeninę informaciją ar patikslinti detales dėl mokėjimo.
KAIP ELGTIS ATEITYJE, KAD SITUACIJA NEPASIKARTOTŲ:
Kad ši situacija nepasikartotų, prašome Jūsų kitą mėnesio mokėjimą atlikti per savo kliento paskyrą (https://fitclub.lt/prisijungimas/ ) arba per aktyvią apmokėjimo nuorodą, kurią Jums siunčiame mėnesio pradžioje po sąskaitos suformavimo.
Pavėluotai atliktas apmokėjimas #
Jeigu atlikote bankinį pavedimą į tinkamą banko sąskaitą (UAB Mūsų sportas LT097300010135768272), bet narystė suspenduota, gali būti, kad apmokėjote pavėluotai ar likus dienai iki mokėjimo termino pabaigos, penktadienio popietę – savaitgalį. Mokėjimams patekt į sistemą reikia 2- 4 darbo dienų. Tokiu atveju atsiųskite pavedimo kopiją. Kai tik mokėjimas pateks į sistemą, iškart užkelsime perkelsime į Jūsų paskyrą. Tokiu atveju gali tektu luktelėti 3 – 4 darbo dienas. Vėlgi, rekomenduojame mokėjimus atlikti prisijungus prie kliento paskyros https://fitclub.lt/prisijungimas/ arba per aktyvią mokėjimo nuorodą.
Nesilankote sporto klube #
Jeigu sporto klube nesilankote ir Jus nustebino šis pranešimas, įsitikinkite, kad nusprendę nebesportuoti nutraukėte narystę. Dauguma narysčių turi privalomuosius terminus, bet nei viena pati automatiškai nenusitraukia. Nutraukti narystę reikia prisijungus prie kliento paskyros https://fitclub.lt/prisijungimas/ .
Nutraukimas 30 d po inicijavimo.
Apsvarstykite galimybę perrašyti narystę kitam asmeniui (ypač jeigu privalomasis laikotarpis dar nepasibaigęs). Daugiau informacijos:
https://pagalba.fitclub.lt/p/narystes-perleidimas-kitam-asmeniui/
Planuojate susimokėti vėliau? #
Viskas gerai, tik nepradelskite ilgiau nei iki mėnesio galo.
Visais kitais atvejais atsiųskite mums pavedimo kopiją. Pasistengsime esamą situaciją išspręsti kaip galima greičiau.